.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار وزیر ورزش داغستان با استاندار مازندران

وزیر ورزش داغستان روسیه جهت انجام مراودات ورزشی با استاندار مازندران دیدار کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، شاهخوف شاه عباس، وزیر ورزش داغستان به همراه یوری شاهمرادف داغستانی، جهت انعقاد قراردادهای همکاری ورزشی فی مابین مازندران و کشور داغستان وارد مازندران شدند.

وزیر ورزش کشور داغستان در این دیدار که مدیرکل تربیت بدنی و ریئس هیئت کشتی مازندران حضور داشتند در سخنانی با اشاره به اینکه کشتی مازندران در سطح دنیا زبانزد است، اظهار داشت: داغستان آمادگی دارد در این رشته پرطرفدار با مازندران تبادل استاد، مربی و ورزشکار داشته باشد.

شاهخوف شاه عباس با بیان اینکه در مرحله اول مقرر است که تربیت بدنی مازندران با ورزش داغستان در رشته های کشتی، وزنه برداری، تکواندو، بوکس و والیبال تفاهم نامه همکاری امضا کند، یادآور شد: کشتی آزاد داغستان در دنیا حرف اول را می زند.

یوری شاهمرادف داغستانی، تئوریسین کشتی جهان نیز در سخنانی با اظهار امیدواری برای انعقاد تفاهم نامه های همکاری میان داغستان روسیه و مازندران، خاطر نشان کرد: جایگاه کشتی مازندران با اعزام مربیان و برگزاری کلاس های مربیگری توسط داغستان ارتقا خواهد یافت.

وی با بیان اینکه حدود 50 سال است که در روسیه کشتی پا گرفته است، افزود: درصد بسیاری از کشتی گیران ایران و داغستان در جهان مطرح هستند.

استاندار مازندران نیز در سخنانی با اشاره به کشتی در پوست و خون مردم مازندران عجین شده است، عنوان کرد: ادب، اخلاق و جوانمردی در ورزشکاران مازنی موج می زند.

سید محمد کریمی با بیان اینکه استان مازندران و دولت داغستان می توانند در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی با یکدیگر مراودات همکاری داشته باشند، ادامه داد: کشتی پهلوانی در مازندران سابقه دیرینه دارد و این همکاری ها برای ادامه موثر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.